simsmedmera

Direktlänk till inlägg 1 februari 2016

Min Nuvarande familj - Love

Av simsmedmera - 1 februari 2016 17:28

Hej hej! Så jag kom på att jag har tagit en massa bilder på min nuvarande familj på sims 3 :) Så..här kommer bilder på hushållet..och händelser.. :)




 

Så här har vi barnen...Flickan i mitten heter...eeeh...de är trillingar heh..antingen Lily eller Lucy...Den svarthårige heter Polly, de minns jag, och hon i brunt hår heter antingen Lily eller Luce..Ska kolla upp de :)   

Här har vi polly (småbarn på bilden) och eeeh....storebroder...heh..(tror han heter Anton eller Simon eller david..?) Men nu är han tonåring :) Tyvärr har jag ingen bild på han som tonåring men ska ta en MASSA bilder senare LOVAR!

Men en sorglig sak är att trillingarna fick inte träffa sin riktiga fader, tills de att de var typ småbarn så ja...när de var småbarn/bebisar så var David (tror jag den dumma GAAH heter!!) otrogen!!! (ärligt styrde honom inte ens! Han började flörta! Varför tog jag flörtig på han för?? Och Rebecca såg då det...Nu är hon gift med en som heter Hank :)  

Här har vi Hank! Bara ansiktet då...Han och och Rebecca håller på att träna..med hjälp av en radio...  

Här har vi Rebecca...Även min bil här..på bloggen men lite ändrad då :) Detta är hennes gamla tröja hon har på sig (innan jag laddade ner mer kläder)


Det kommer komma mer bilder o uppdateringar på detta hushåll om ni vill se det??? Heh..


Men Hej Så Länge På Er :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simsmedmera - 1 februari 2016 16:03

Hejsan! Det är jag som ''är'' Sims Med Mera! Jag är en tjej på 13 år..Kommer blogga om sims, för det mesta, har bara the sims 3 och sims 4, och dags att jobba till sims 4 occh typ 12 expansionspaket till sims 3 :) Men annars kommer jag även blogga ...

Presentation


Hej På Dig Och Välkommen Till Min Lilla Blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards